Pages

Tuesday, December 13, 2011

alamanda .

assalamualaikum ,

ombak rindu !
bila cakap pasal ombak rindu semua pakat duk post .
OMG !
tak tengok ombak rindu laggi ,
takk dapat beli tiket , orang ramai !
okayy fine ,
aku pown teruja sekali lhaa kann nak tengok ombak rindu .
jumaat hari tu aku p tengok jugakk .
perghh !
memang full hall tu even dah minggu ke dua ditayangkan .
hebat lhaa kan .
bagi aku cerita ni okayy .
tapi kalau baca novel dia lagi best kod .
kalau yang takk pernah baca novel ombak rindu lagi mesti cakap macam ni .
asal aku tengok ombak rindu tak nangis pown ?
memang lhaa kann .
kau takk baca novel tu lagi ,
macam mana nak feel !
takkan dalam movie tu dia nak ceritakan semua ,
duration masa dia pown dah dekat 2 jam setengah kann .

okayy mula-mula rancang nak g bank islam ,
nak ambik kad bank .
last-last bank dah tutup .
dah kau pergi hari jumaat kenapa ?
orang nak solat jumaat lah ,
tak jadi terus gerak g alamanda ,
dalam pukul 11 malam gerak g i-city .
omg ! 
dia punya jem tak payah nak cerita lhaa kan .
sampai-sampai i-city .
omg ,
macam ni ja .
penat deh aku tempuh jem ,
alih-alih takda apa-apa .
okay fine ,
balik !
nanti aku letak gambar okayy .
bye . (:

No comments: