Pages

Monday, May 30, 2011

saya tidak cacat ok tapi UNIK !

assalamualaikum ,

woot woot .
terima kasih kepada anda .
yar anda .
kerana sanggup membaca .
dekat sini aku nak share sedikit info .
aku tidak cacat ok .
tapi UNIK .
that true .
lesung pipit .
ada yang cakap ,
kalau kaw ada lesung pipit .
kaw cacat .
oh no .
actually aku nak explain sikit .
why lesung pipit ni boleh wujud .
dimple ur dimples ni boleh wujud sebab otot zygomticus major yang pendek ,
so ,
bila orang korang senyum ,
otot zygomticus korang kan pendek daripada biasa .
jadi ,
kulit korang akan tertarik dan membentuk lekukan pada tempat yang mempunyai otot yang pendek .
ada sesetengah orang ni kan ,
time kecik ada lesung pipit .
dan ,
lesung pipit ni boleh hilang semasa dia membesar .
dengan beberapa faktor .
bagi aku ,
barang siapa yang mempunyai lesung pipit .
anda unik dan hot .
haha .
sapa yang ada lesung pipit .
angkat tangan macam saya .
woot woot .
lagi satu ,
dulu time kecik-kecik ,
best bila kawan puji ada lesung pipit .
time sekolah tarp .
pernah sekali member aku cakap aku cacat !
OMG !
tergamam kod .
masa tu aku taktau lagik .
lepas kena explain ,
baru paham .
and one more thing ,
baru aku tau .
ada orang yang sanggup buat pembedahan demi mendapatkan lesung pipit .
ouch !
gila kaw .
tak sanggup aku .
nak lebih info ?
sampai disini sahaja .
byebye .


dunia aku ! cara aku ! hidup aku !

shadap uke ! <3

syira slyfix (:



No comments: